25 Nisan 2014 Cuma

Tokat Manyağı Yapılası 25 Dizi Karakteri

En Sevilesi 50 Dizi Karakteri gibi bir liste oluşturduktan sonra, gıcık mı gıcık tv karakterlerini de listelemek gerek gibi gelmişti. Üzerinden birkaç yıl geçti, bu fikri unuttum gitti. Geçen hafta en nefret edilesi psikopat dizi karakterlerinden biri (spoiler vermemek adına bu şahsın kimliğini gizli tutuyoruz) kurgusal evrende hayatını yitirince, fikir yeniden canlanmış oldu ve bu liste oluştu. Benim gıcık olduğum karakterler genelde kötücül karakterler değil de, iyi tarafta olan ama çoğunlukla senaristlerin beceriksizliğinden, nadir olarak da onları canlandıran oyuncuların iticiliğinden pek bir sıkıcı, yargılayıcı, mızmız, sinir bozucu tiplere dönüşen karakterler oluyor. Tabii çoğu zaman bu böyle. Yoksa herhalde kimse Joffrey Baratheon için "iyi" gibi bir sıfat kullanamaz. Buyrun o zaman listeye, yorum kısmında sizi çileden çıkaran dizi karakterlerini belirtmekten de çekinmeyin.

Joffrey Baratheon (Game of Thrones)


Dana Brody (Homeland)


John Connor (Terminator TSCC)


Lori Grimes (The Walking Dead)


Kim Bauer (24)


Ted Mosby (How I Met Your Mother)


Meredith Grey (Grey's Anatomy)


Nate Fisher (Six Feet Under)


Duncan Kane (Veronica Mars)


Sookie Stackhouse (True Blood)


Dawson Leery (Dawson's Creek)


Joey Potter (Dawson's Creek)


Jeremy Gilbert (The Vampire Diaries)


Jenny Schecter (The L Word)


Riley Finn (Buffy the Vampire Slayer)


Kennedy (Buffy the Vampire Slayer)


Dawn Summers (Buffy the Vampire Slayer)


Connor (Angel)


Prue Halliwell (Charmed)


Billy Thomas (Ally McBeal)


Julie Emrick (Felicity)


Tess Harding (Roswell)


Juan Borgia (The Borgias)


Jack Shephard (Lost)


Brenda Walsh (Beverly Hills 90210)


22 yorumcuk:

Adsız dedi ki...

ally mcbeal - ally
o.c. - marissa
house - cameron
24 - kim bauer
brothers and sisters - nora

Tarık Uzel dedi ki...

Bazılarına haksızlık olmuş amaa :D

BlahBlah dedi ki...

Jack Shephard'dan ne istediğğğn :)

even better than the real thing dedi ki...

Döndünüz mü onu söyleyin bana!

Ayrıca Dana Brody kadar gıcık karakter zor bulunur.

yeliz dedi ki...

ay eveeeettt ıyyyy dediğim o kadar çok tip var ki süper olmuş:)

Umi dedi ki...

Breaking Bad'deki Skyler White karakterini günde üç öğün tokatlasam yine bıkmam :)

Dizikolik dedi ki...

jack sheparda yapılır mı bu oldu mu şimdi hiç?

Selen dedi ki...

i hate brenda diye bir albüm çıkmıştı o dönem.kitabı bile var, i hate brenda walsh shannen doherty expoosed diye! ne sinir olurdum of, karaktere mi onu oynayan aktriste mi bilmiyorum gerçi. ikisi birden!

Korhan Korman dedi ki...

Öncelikle en sevilenler teeee 2010'da yazılmış bence yenilenmeli. İkinci olarak bu sefer gerekçeler yazmamışsın ya ben çok seviyordum onları. Hatta ilk yazıdan sonra merak edip Veronica Mars'ı izlemiştim. Bu yazı kötü olduğuna göre merak edip izlemeyecekmişim. Düşündüm de kaybım yokmuş aslında be. Olsun sen gene de uzun uzun yaz :)

Çavlan dedi ki...

@korhan: düşündüm açıklama yazmayı aslında ama fark ettim ki joffrey, jenny shecter ve juan borgia istisnaları dışında hemen hepsine "çok mızmız, sıkıcı, kendini çok bir şey zannedip herkese tepeden bakma üstadı" gibi şeyler yazıcaktım. bir de bloga uzun zaman sonra dönüş yazısı damardan girmesin, alıştıra alıştıra ve hafif olsun diye düşündüm :))

jewel dedi ki...

Six feet under'da brenda'nin annesi
Nip tuck'ta julia
Shameless'te caren
Hannibal'da will

Gider daha :)

Adsız dedi ki...

okurken EVET EVET diye bağırdım çok başarılı liste. hele dana.. ah bir elime geçsen

adsızımadsız dedi ki...

Hicbir kurgusal karakterden
Lost'taki Jack ve Kate'ten ettigim kadar
nefret etmemis olabilirim.

Liste cok senlikli, cok hos. Televizyon yazarlarinin "iyi" ve "erdemli" tiplemeler yaratmak isterken ipin ucunu kacirip nasil ezik veyahut baskalrina ustunluk taslayan, ikiyuzlu karakterlere kaydiklarinin bir gostergesi. Listedeki Dawn, Connor, Kim Bauer, Dana gibi isimler de insani deli eden simarik sorunlu ergen kotasini doldurmus.

titrektaşzade dedi ki...

Cidden çok başarılı. Çoğuna yürekten katılıyorum, katılmadıklarım ise tanımadığım ve bilmediğim için. Hiç de niyetim yok onları tanımaya :)

Unknown dedi ki...

Connor evet ya evet! bence dawn ile birlikte tüm BTVS evreninin en gıcık karakterleriler. tam gıcık ergen.

Unknown dedi ki...

Connor evet ya evet! bence dawn ile birlikte tüm BTVS evreninin en gıcık karakterleriler. tam gıcık ergen.

nebula da dedi ki...

nate fisher!! biliyodum bi tek benim gıcık olmadığımı biliyodum. en sevindiğim isim bu oldu hakikaten. yalnız değiliz.

Adsız dedi ki...

hoşgeldiniz :) gözümüz yollarda kalmıştı. umarım arayı kapatacak kadar hızlı ve çok yazarsınız.
sevgiler.

Judy Abbott dedi ki...

Brenda'yı unutamıyorum. Efsane gıcık :)

KadirBey dedi ki...

Her karakterin sinir bozucu bir fotoğrafını koyman güzel bir detay olmuş :)

Listenin çoğuna katılmakla birlikte, My mad fat diary'den chloe, looking'den augistin, vampire diaries'den elena ve stefan salakları, glee'den artie, heroes'dan peter petrelli benim gıcık olduğum karakterler arasındalar.

Jack Shephard da tam bir gerizekalıydı evet. Hele şu connor salağını düşündükçe dawn gözümde sempatikleşiyor!

Alielle dedi ki...

Sizin tavsiyenizle Buffy'ye başladım 4.sezon dün bitti Riley Finn karakterinin diziden çıkmasını dört gözle bekliyorum cidden tam tokatlamalık.

Edischar dedi ki...

Tabiki Joffrey. Burada olmasa da Shameless taki Debby e iyice gıcık oluyorum !!!!!