9 Temmuz 2010 Cuma

Stormtrooper'lar boş günlerinde ne yapar?

Star Wars'ı, Stormtrooper'ları, oyuncakları ve Flickr'ı pek seven (FAQ'ının yalancısıyım) Stéfan, Nisan 2009'da, bir yıl sürecek bir projeye girişmiş. Elindeki Stormtrooper action figure'leri, Canon EOS 450D'yi ve bolca boş zamanı kullanarak, Stormtrooper'ları her gün çeşitli senaryolara sokup, fotoğraflarını çekmiş. Stormtroopers 365 isimli proje gerçekten de Nisan 2010'da tamamlanmış, sanırım nette bayağı da bir sükse yapmış, fakat ben daha yeni rastladım bunlara ve söylememe gerek var mı, bayıldım. Hemen bir seçmeler yapıp burada sergileme isteği oldu ilk tepkim, ama blogun konseptine çok aykırı gibi göründü başta. Sonra tıpkı Mirjan'ın fotoğraflarında yaptığımız gibi, kırk yılda bir bizi çok etkileyen bir projeye rastladığımızda onu "ilham verici şeyler" etiketiyle burada paylaşmaktan zarar gelmeyeceğine karar verdik diğer nadide blog yazarımızla :)

Çalışmaların tamamını şuraya tıklayarak görebilir, bu proje neymiş ayrıntılı olarak öğrenmek isterseniz, buraya tıklayıp bilgilenebilirsiniz. İşte TK455 ve TK479'ın harikulade serüvenleri:













































9 yorumcuk:

komançi dedi ki...

çok eglenceli bir hayatları varmış :))

Judy Abbott dedi ki...

muhteşem gerçekten, çok zekice, çok da eğlenceli. Kedi aşkımdan dolayı o güzel bıyıklının fotosuna özellikle bayıldım. Göz muayenesine bittim. Tost makinasından fırlama oyunu harika, hepsi şahane:)) Ama şu Lego Stormtrooperların ayrı bi şirinliği ve çekiciliği var:)))) Lego Star Wars oynarken bayılırdım , Death Star'ın cam silicisi , yok banyo yapan mayolu bisürü tip tip Stormyler vardı oyunda.

May the force be with you , dostlar.

mit dedi ki...

Müthiş olmuş hakikaten de :) Bayıldım!

Beril Öke Gülen dedi ki...

hepsi birbirinden ilginç, eğlenceli,.. tek kelimeyle süperler :))

paylaşım için teşekkürler :)

Brenda Walsh dedi ki...

sabahtan beri somurtup duruyordum, bunları görünce günüm aydınlandı resmen, süperler :)

Unknown dedi ki...

Merhaba çok başarılısınız çok güzel bir forum tebrikler !

Hayalî İcraat dedi ki...

Gözlerim beni gülmekten koltuktan düşüren şu resmi aradı:

http://bloodylot.com/wp-content/uploads/2009/11/droids-we-were-looking-for1.jpg

Çavlan dedi ki...

ahahaha :) evet hatırlıyorum onu, elemiştim belli bir sayıya indirmeye çalışırken.

beggum dedi ki...

ay yarıldım tiplere :D puhahaha :D seviyorum bu blogu yaaa =))